Dan före doppare dan...

I morgon är det Julafton...

Fram tills idag har jag absolut ingen som helst julkänsla men idag infann den sig äntligen.

Åkte hem till mor och far på eftermiddagen och klädde granen och slog in paket.

Mamma hade precis lagat klart skinkan som jag fick premiär smaka. Vilken smaksensation! Ser verkligen fram emot maten i morgon, mamma är ett proffs i köket! Syns att man inte har ärvt det...

 

image19
Årets julgran med dom första paketen. Det stora längst fram är till mig, så nyfiken!

 

Ska jobba första en sväng på morgonen i stallet innan det bär av till Rengsjö. Jobbar även juldags morgon och på annandags eftermiddagen. Sen är det som vanligt på torsdag och fredag. Kommer att vara sjukt sliten när helgen kommer, om man överlever, men det brukar det vara värt!

 

Saknar lite folk dock *sucka* Hade gärna träffat och umgåtts med Näslund och Celie. Den ena är i Sundsvall/Sthlm och den andra i Hudiksvall/Frankrike. Får hoppas att det blir snart nog iaf.

Sen har vi ju Johan alias "Malmö" också. Han borde ha kommit hit så han får uppleva Bollnäs ordentligt *hehe*

Träffade Emma B och Lena i dag på MM så jag vet att dom är i stan sen är det frågan om man hinner träffas något...

 

På juldan blir det fest iaf men vad som händer riktigt vet vi inte än. Har inte biljetter till nåt men det brukar lösa sig. Annandagen ska vi till Tuppens och jäklar vad jag längtar!

Var flera år sedan jag var på Tuppens nu men där har jag alltid haft kul.

"Tuppen, Hälsinglands största nattklubb" hade dom som slogan när det var som mest drag där. Tror aldrig jag varit in på nåt liknande ställe, bara det säger mycket.

Jag, Emma och Frida ska rocka så hela Bollnäs gungar! Synd bara att man jobbar dagen efter men på ren svenska så skiter jag fullständigt i det. Sova och må dåligt hinner man göra sen!

 

Trött som 17 nu, var ut på Tranan i går med Fredrik, Toll och Frida. Trots omständigheterna så hade jag riktigt kul. Får hoppas att det löser sig med Jennys bil och att dom får ut på försäkringen...

 Jag, Fredrik och Toll ägde dansgolvet iaf *hehe*

Fredrik satte både thailändare och små brudar på plats, bra jobbat!

Somnade glad runt tre och vaknade lika glad även om det ringde konstant i telefonen

 

*rock on*  


Lyssnar på: Greedy - Ännu en jul // Cornelis Vreeswik - Tomten är faktiskt död //  Jimmy Eat World - Last Christmas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0