Snickarbyxor...

Äntligen är det vår, på riktigt! Förutom att alla fåglar börjar komma tillbaka så såg jag årets första fjäril idag.

Jag älskar våren! Det är den bästa tiden på året. Då har man så mycket att se framemot som komma skall.

Jag blir på så otroligt bra humör och energin bara flödar när solen skiner och snön tinar bort. Det är så härligt å se Kung Bore dö och tina bort. Hatar kyla...

 

Kanske beror det på alla vårkänslorna *hehe* men vad grymt snyggt det är med grabbar i snickarbyxor!

Det slår allt annat från Polisuniformer, Brandmän, kostymer mm.

Blå smutsiga snickarbyxor och en simpel t-shirt är klockrent.

Hade senast den diskussionen med Frida och Tobbe på Sport In i helgen. Frida höll med mig på den punkten och Tobbe var förvånad att det var så *smile*

 

Kanske beror det på att det är snickare på jobbet just nu. Dom håller på att lägga nytt tak på hela stallet...

Förra veckan var dom två äldre karlar, runt 35-45, men den här veckan hade dom med sig en tredje kille, runt 25 si så där...Han ser jäkligt bra ut i sina snickarbyxor *smile*

Han skulle nog se bra ut i vanliga kläder också tror jag...väldigt snygga armar...Tackar solen för att den kom och värmde idag så det blev t-shirt väder *smile*

Vet inte vart han kommer ifrån än, inte från Bollnäs iaf...Trevliga är dom allihopa. Kul med lite extra folk i fikarummet.

 

Annars var det längesen man hade någon på jobbet att spana på. Det är isf när man åker på tävlingar man har chansen att möta nå snygga människor, och dom är inte så många men det finns några få som ser riktigt bra ut. Bergsåker har nog snyggaste lärlingen *smile*

 

Det är nog vårkänslorna det beror på skulle jag tro. Trots att livet i princip ser likadant ut som det gjorde för några månader sen så känns allt mycket lättare och roligare.

I helgen drar ju jag och Emma till Stockholm också för att kolla på SM-finalerna i Innebandy i Globen! Ser fram emot det nåt otroligt! Hoppas det blir en bra helg...

 

*rock on*

 

Lyssnar på : Refused - New Noise //  Poets Of The Fall - Ultimate Fling // Panic At The Disco - Nine In The Afternoon

 

--> NiZse: Men visst det var ett snyggt omslag eller hur? *smile*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0