Lycka...

Ibland krävs det inte så mycket för att man ska känna sig lycklig...

I helgen ska jag, om allt går som planerat, åka ner och hälsa på Kristoffer *smile*

Sen startar äntligen Fröjdson på torsdag! Han har inte startar sen i maj. Han har både varit sjuk och halt... Alla hästar i stallet har haft problem med halsinfektioner och hosta, men nu verkar det äntligen som det är på väg att vända. Hästarna har slutat hosta och springer som aldrig förr.
Cowboy startar också, på fredag. Hoppas att det går bra för båda två och att det trillar in lite pengar till stallet...

Och dag var det premiär för innebandyklubban efter sommaruppehållet! Det var så otroligt kul!!
Först att bara få träffa alla igen och prata, å sen att få spela med klubba och boll igen.
Jag känner mig fortfarande rejält krasslig i halsen så jag tog det relativt lugnt, men det gick inte ibland *smile*
Runt den 25 augusti får vi gå in "på riktigt" och börja träna inomhus!
Insåg att trots att hösten närmar sig och det känns lite deppigt så kan man iaf se fram emot att innebandysäsongen börjar!

Har egentligen ganska mycket att se fram emot: Halloween kommer juh sakta men säkert närmare *haha* Alla som känner mig vet hur mycket det betyder.

Sen har jag och Modin biljetter till In Flames på Annexet den 30 oktober, med bla Sonic Syndicate som förband! *nöjd*
Ibland känns livet lätt

*rock on*

Lyssnar på: All That Remains - The Fall Of Ideals!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0