Dan före dan...

Det är bara några timmar kvar till Julafton börjar. Jag sitter hemma hos mor och far. Hade tänkt att sova här i natt. Har klätt granen i dag och slagit in alla paket till i morgon. Känner mig ganska lugn, tror att allt är fixat och klart. Det enda tråkiga är att jag kommer att jobba hela julen *suck* Hade varit skönt att få vara ledig nån dag men får tänka att jag får jobba bort all julmat istället då så jag kan äta ännu mer *hehe*

Har redan konstaterat att bror kommer att få dom två största paketen i år, och det blir nog ingen bil i år heller för min del om dom inte har lyckats gömt den riktigt bra *smile* Två eller tre böcker kommer jag att få iaf. Kunde juh inte undgå att känna på dom lite när jag la iordning paketen under granen.


-[Årets gran, katterna har redan varit och dragit i glittret och rivit ner julgranskulorna, därför den ser lite risig ut. Får se hur länge den får stå]-

I morgon ser dagen ut som så att jag åker och jobbar på morgonen vid sex och sen är det bara hem och göra sig iordning och efter det kommer folket och maten serveras. Sen är det fika och vila som gäller innan det blir dags för paket öppning vid sex-sju tiden på kvällen.
Hoppas på en trevlig kväll och dom har till och med lovat snö!

Wish you a metal christmas and a headbanging new year!

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0