Julafton 2008...

Så har ännu en jul kommit och gått.
Det här julen blev en av dom bästa på senare år..Julafton såg precis ut som den har gjort dom senaste 24 åren av mitt liv.
Tydligen hade jag varit ganska snäll då jag fick många paket!
Innehållet i paketen bestod av:

-En Ipod från brorsan! Lite chockad jag blev när jag öppnade paketet men väldigt glad!
-4 böcker: Brisingr, Om Jag Kunde Drömma, Ljudet Av Ditt Hjärta, När Jag Hör Din Röst
-Spaspots, lampor att ha i badrummet
-Vinterkängor, rånarluva och strumpor till jobbet
-Pengar...såklart.
-3 Kinderägg! Nostalgi på hög nivå!
-Armband
-Underkläder
-Prydnadsfigurer



En bra och trevlig julafton. Pappa fick en Mackmyra Whiskey av mig och bror som han aldrig tänker öppna, bara titta på *haha* Mamma verkade nöjd med sina paket också. Brorsan som inte hade önskat sig någonting fick trots allt många paket och dom största av alla.
Jag var hemma i Bollnäs vid elva tiden, rejält trött och inte nå laddad inför morgondagen...men det skulle det bli ändring på.

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0