The Dirt...



Jag köpte en julklapp till mig själv förra veckan, en bok. Tyckte jag förtjänat den efter allt slit å stess.

Egentligen var jag ute och handlade dom sista julklapparna åt mamma när jag hittade den. Boken var The Dirt, en biografi om rockbandet Mötley Crüe.

Sen jag öppnade den har jag inte kunnat släppa den.  Fängslad från första meningen. Man blir berörd på många sätt...chockad, äcklad, ledsen, road. Det är ett under att dom fortfarande lever. Man blir även inspirerad av deras vilja att lyckas nå sina mål, inget kan stoppa dom att ta sig dit..
Man behöver inte gilla Mötley Crüe för att läsa den. Rekommenderar den verkligen...ska skynda mig att läsa slut på den!


*rock on*



Lyssnar på: The Offspring - You're Gonna Go Far Kid // Shindown - What A Shame // The Darkness - Christmas Time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0