Seg-Söndag....

Söndag...snart måndag.
Trött och hela kroppen värker. Man är lite sliten efter många sena nätter, hårt innebandy spel och förkylningar.
Hostade i natt så jag inte kunde sova *suck* Hoppas det ger med sig snart.

Utöver det så har det varit upp och ner...
Vi förlorade semifinalen i DM mot Hudik-Björkberg, med ett jävla noll. Det heter så från och med nu, inte 1-0 utan ett jävla noll. Så otroligt surt. Vi spelade så bra men lyckas inte göra mål. Så har det sett ut dom senaste matcherna. När ska det släppa?

Efter det blev det julfest med innbandyn på Hertsjö gården. Det var riktigt trevligt men jag kom aldrig igång. Var inte på nåt strålande partyhumör, men maten och underhållningen var jätte bra. Vi bjöds på potatisgratäng och kyckling. Trubaduren spelade mycket gamla låtar, många som man kunde sjunga med i, vilket vi också gjorde. Det är kul att damerna håller fanan högt i föreningen *smile*
Men vid tolv var jag nöjd och vela åka hem och vid ett fick jag och Emma äntligen skjuts ner till Bollnäs.



-[Jag och Jossan på Julfesten]-
Mer foton på Pixbox

Sov inte många timmar i natt, låg mest och hostade. Det enda jag har gjort i dag som var någorlunda vettigt var att diska...

På kvällen gick jag och Frida på bio. Vi såg filmen Twilight. En film som jag ett fram emot att se i över ett år...
Den var riktigt bra, även om det var mer en romantisk film än en vampyr film. Det enda som riktigt störde mig var lite små grejer som att vampyrer inte syns i speglar och att det inte syntes till en enda huggtand i hela filmen. En riktig vampyr ska ha huggtänder iaf enligt mig.
Åh vad jag också vill ha en vampyr! *smile*
Det ska bli intressant att läsa böckerna nu, böckerna brukar juh alltid vara mycket bättre...


Måndags i morgon och det dags för två dagars jobb innan jag åker ner till Bålsta för att fira nyår...hoppas det blir trevligt.

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0