The Tudors...

Igår upptäckte jag en ny tv-serie på ettan: The Tudors!

Kunde inte sova så jag zappa runt mellan kanalerna för att hitta nåt att somna till. Stannade till på ettan när jag såg ett gäng riddare galoppera fram. Har en liten svaghet för riddarfilmer. Hade gärna levt på den tiden även om det i verkligheten kanske inte var så "romantiskt" som det är på film. Älskar klänningarna och frisyrerna. Korsetter är så otroligt fint.

Vinjetten rullade vidare med lite sexiga scener och snygga skådespelare. Kollade text tvn och såg att det var avsnitt 4 av 10. Fortsatte att kolla och blev helt fast efter dom två första minuterna! Kunde inte slita mig från TVn.

Intriger, kärlek, sex och mord det behövs inte så mycket mer. Varje onsdag kväll är uppbokad nu iaf några veckor framöver!

Henry Cavill (Charles Brandon i serien) är nog en av dom få killar som ser ruskigt snygg ut i kråsskjorta!
image59

Celie kom hem igår från Frankrike också! Ska förhoppningsvis träffa henne i helgen och gör stan osäker en sväng innan hon åker tillbaka igen...så förbered er på dansgolvet *ler*
I morgon är det äntligen fredag!! Veckans bästa dag...

*rock on*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0