Yran och Rockweekend...

Måndag kväll och helgen underbara upptåg är över ännu en gång...

Mot alla odds hann vi med både Brännbolls Yran och Rockweekend.

Svårt att säga vad som var roligast. Måste nog smälta allt först lite grann först.

Det sämsta med hela helgen var iaf vädret. Solen var varm när den var framme men när det regnade då regnade det ordentligt! Vräkte verkligen ner, så då var det tur man hade partytältet att gömma sig under.

Det näst sämsta var att tiden inte riktigt räckte till...Nu fick man stressa, välja och missa lite av varje.

Hade RW och Yran varit på en varsin helg har det varit kanon. Då har man inte behövt missat nåt...

Fredagen började med ”Uppvärmnings frukost” för laget hos mig, sen hade vi två matcher nere på Kolgårn. Först mot Fuskbrunaben som vi vann emot och sen Kapten Coccos som vi förlorade emot.

Jag som inte trodde vi skulle lyckas vinna mot något lag hade lovat att om vi gjorde det skulle jag springa naken över plan, oj vad jag fick äta upp de! Men jag lyckades smita undan *hehe*

På kvällen sen bjöds det på lagfest: Ska Vi Taffsa tillsammans med En Liten Bit Av Polen. Ännu lite senare cyklade vi ner till Terrassen där vi träffade mängder av trevligt folk och dansade till Midnight Express. Trött och lycklig kom man hem och lika kände man sig när man vaknade klockan nio igen för att bege sig ner till Långnäs igen.

Två matcher stod på dagens schema också, men vi spelade knappast lika bra som på fredagen vilket betydde att vi losade båda. Fast vi hade nog roligast av allihop där. Fots boll på pungen var nog roligast även om han verkade ha ruskigt ont *hehe*

Tolv spelade vi sista matchen så efter det gled vi mest omkring och kollade på brännboll och hälsade på folk. Försökte hinna med att pratade med så många som möjligt.

Vid fyra ringde grabbarna! Då var dom vid Björkmans Möbler och ville ha vägbeskrivning.

Det var Kristoffer och hans polare Martin som kom på besök. Dom hämtade upp mig så drog vi hem till mig för att käka och förfesta lite innan vi drog till Kilafors.

Det sa bara pang så var vi på Kilafors och härjade på campingen. Efter att Martin vält mig av campingen stolen blev det ölkrig som jag förlorade, men är det festival så är det *hehe*

Sen hamnade vi i öltältet och kollade på Alice Cooper. Måste säga att Martinus lyckats bra. Området festivalen på var jätte fint. Speciellt scenen som låg nere vid vattnet. Efter Alice kollade vi på Soilwork...sen var det slut! Tiden bara flög fram. Jätte tack till Linnea som skjutsade oss hem till Bollnäs igen, kunde inte bli så mycket bättre!

 

Det var en av sommarens bästa helger, ever!

Satt idag på jobbet och försökte räkna ut hur många öl jag kan ha hällt i mig under helgen och kom fram till att jag måste ha druckit mellan 20-25 öl! På två dagar...*hehe* Men aldrig att jag mådde nå dåligt eller hittade på nåt tok. Hade en liten svacka vid elva på fredag kvällen annars var det lugnt.

Åhh vad jag önskar att helgen inte skulle tagit slut!

 


 

Kolla in Pixbox för att se resten av bilderna...

 

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0