Avslutningsfesten...

Så var den årliga avslutningsfesten över med innebandylaget...

 

I år höll vi till på Lenninge Bastun. Jätte fint ställe. Där blir det nog fler fester. Perfekt på alla vis, lagom stort, kök, discokula och altan.

Jag trodde inte att jag varit därförut, men det hade jag tydligen. Kände igen mig när vi åkte ner på parkeringen. Minns inte varför vi åkte dit men jag var med Näslund iaf och hon storbråkade med Jossan under discokulan...minns inte vad dom bråkade om heller bara att jag tyckte det var rejält pinsamt. Då det tydligen var någons 18 eller 20 års fest som vi crasha *hehe*

 

Våran kväll började iaf med att folket kom vi halv sju sen dök Linnea upp med pizzorna. Vi hade beställt 7 st familjepizzor och dukade upp för pizzabuffé!

 

Sen bjöds det på lite fin allsång från sånghäftet, snacks, godis och blandade drycker.

Johan och Pecka, våra tränare, var först ut med att dela utpriser till laget. Eftersom Sigge hade ordnat alla dekorationer gick allt i rosa och det hade även Pecka och Johan tagit åt sig av så alla, ALLA, priser var rosa *Jösses*

Jag fick iaf en rosa vacker väckarklocka så jag kommer upp i tid och slipper komma för sent och slipper köra på bredställ in på parkeringen när vi ska iväg *hehe*

Det blev många skratt när dom gick igenom motiveringarna.

Efter grabbarna var det dags för Sigge och dela ut priser till Dom Sju Dvärgarna, Snövit och Stora Stygga Vargen. Dom hade alla i laget fått röstat fram och lämnat motiveringar till. Skrattade så man fick magknip!

Sen var det dags för Linnea och kan man göra nåt annat än att skratta när den härliga puman ska hålla tal?? Hon delade iaf ut pris till Pecka och Johan.

När alla fått sina priser så lekte vi charader och andra lekar.

Jag lämnade tillställningen vid tolv, skulle upp och jobba så det kändes bäst att ta det lite lugnt.

 

Det blev en riktigt lyckat kväll på alla fronter. Synd dock att några inte kunde komma pga sjukdom och att Vickan var frånvarande. Då hade det varit ännu mer drag...

Det var mest drag på dom äldre också...så jag är lite orolig inför framtiden...Hur ska det gå när vi slutar? Någon måste ju ta över partyhatten! Men dom har ju några år på sig att växa tills sig *smile*

Synd att inte det komma några från herrlaget heller, men vi hade kul ändå.

Nu dröjer det ett år till nästa...

För alla bilder kolla in Pixbox!

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0