Påskafton...

Vilken härlig kväll!!

Den blev ungefär som jag hade tänkt mig.

Förfest hos mig med bara dom bästa: Jenny, Erica, Frida, NiZse, Jimmy, Linde, Patricia och Alexandra *smile*

 

Ibland inser man hur mycket man tycker om sina kompisar trots att dom är som dom är...

 

Vi lirade ölspelet med apmästarn, vattenfall å allt. Elva drog vi i första gänget ner och halv tolv kom dom andra efter.

Det blev Tranan trots allt. Rykten sa att det var halvdött på Folkan. Vi försökte äga dansgolvet som vanligt men det var så sjukt mycket folk där så ibland stod man mest på stället och gungade lite å försökte få luft i sardinburken.

Det var inte så mycket folk jag kände där, dom som var det var ganska lätt räknade.

Men jag träffade iaf Emma, Malin och Therese där och det var grymt kul! Tre roliga pumor det där! Kos glömmer oss aldrig *smile*

Emma också som man träffar alltför sällan! Träffade Fia också...Så dom kändisar som var där var väldigt kul att träffa.

Vi var kvar till dom stängde. Iskallt var det ut sen när man skulle gå. Minns inte när jag somnade...

 

Vaknade knappast utvilad med solen i ögonen. Nu var det bara att på med masken och åka till Rengsjö för Påskmiddag med släkten. Det smakade såååå gott! Skinka, ägg, lax, sylta, köttbullar...och lite efterrätt sen så mådde man som en prinsessa!

 

Nu börjar festen om strax igen. Förfest hos Ola och sen Tranan, men det blir lugnt ikväll eftersom jag lär upp och jobba några timmar på måndag morgon. Får sova senare. Hoppas på en lika lyckad kväll nu.

Med lite Nanne blir man på G igen. Modin, Emma och Lena förstår iaf *smile*

 



"Jag har donat, jag har fixat, jag har gjort mig riktigt snygg
Och nu känner jag mig rentutav kaxigt trygg
Och ikväll så ska jag satsa på att hitta han som finns
Min hundraprocentiga drömprins
Om nån lelle plötsligt skulle komma fram
Och säga; "tjena stumpan, ska vi ta en liten dans
Och sen gemensamt gå hem till mig?"
Så ska jag svara "lilla bubben, du är ingenting för mig"

Tror du verkligen jag tar vad som helst
Tror du verkligen jag tar Vem Som Helst
Nej, här ser du en som är kräsen"

SWEEET!!

*rock on*


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godkväll:)

2008-03-23 @ 17:27:36
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Lena

Jag förstår verkligen det där med uppladdningen med Nanne :) Snart är det SMfinaler och partaj i Stockholm :P Kramar

2008-03-24 @ 22:06:22
URL: http://lenawe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0