24 års dagen...

Om 20 minuter är min födelsedag över...
Den blev knappast som jag hade planerat. Jobbad från klockan sju på morgonen tills jag kom hem nu halv tolv på kvällen. Valde det lite själv, hade jag frågat så har jag sluppit åkt och jobba, men tidigare i veckan så kändes det som om det inte spelade någon roll...

Önskar att man kunde få vara liten igen när man firar sin födelsedag. Det var härliga tider med tårta, saft och paket!

Just nu sitter jag och äter en bit rosa prinsesstårta i mörkret och tänker på allt som var och komma skall...
Hoppas att 24 blir ett lycko nummer...

Den 14 maj 1995 var det faktiskt snöstorm på min födelsedag!! *smile*

Fick nya nyheter om Fakir idag...Tydligen så är han ut annonserad på Hästnet för 5000:-. Jag vet inte vad jag ska tycke om det. Har han tur så får han fortsätta leva men vart kommer han att hamna nu om han blir såld? Önskar att han aldrig lämnat vårat stall...

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0