Födelsedagsfest...

Åhh vilken kväll det var!! Så otroligt roligt!

Frida kom och hämtade mig vi sju och sen bar det iväg. Var vägrade hon säga...
Tillsut hamnade vi på Långnäs!
Där blev det paketöppning och andra trevligheter. Det välde in folk hela tiden. Som mest räknade NiZse till 34 stycken personer, vilket Frida kunde intyga, men allt som allt var det 40-50 olika personer där under kvällen som kom och gick.
Jag är så otroligt tacksam och glad att jag har sånna grymma vänner som fixar nå dyligt! Jag hade verkligen kanon kul hela kvällen!

En bild säger mer än tusen ord:
image82
Födelsedagsbarnet
image83
Vy över borden
image84
Frida, Jag och Emma i solnedgången
image85
Allsång
image87
Jag, Fredrik och Klara
image86
Linda och frida hade roligt

För att se alla bilder gå till Pixbox
Fast egentligen så fyllar jag inte för än på onsdag*smile*

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0