Trubadurer...

I går var en otroligt rolig kväll! *jisses* Jag har så ont i nacken och fötterna efter allt dansande och rockande.
Jag, Frida, Gunilla och Fia rockade loss framför Powertrip. Frida å jag hade så grymt kul hela kvällen!

Även om det var kul på Tranan så var det förfesten som var överlägsen.
Jag och Frida åkte till Engström där han och hans killpolare redan hade börjat. Som vanligt är det alltid trevligt hos honom.
Efter ett tag dök det upp tre killar till, som kom och försvann lika fort för att dyka upp lite senare med gitarrer och whisky.

Jaha tänkte jag, vad blir det av det här då?men jisses som grabbarna kunde spela!

 

Dom drog av den ena rockballaden efter den andra. Rutan eller vad han kallades för hade en grym rockröst.

Hade gåshud över hela kroppen när dom var klar *smile*

Engström blev nervös att vi skulle störa grannarna så vi kilade över till Krille som bodde i ett hus cirka femtio meter bort.

Där fortsatte musiken tills vi drog ner på Tranan efter elva någon gång.

 

Jag blir så grymt imponerad av folk som kan spela instrument! Jag är totalt talanglös själv, kanske är det därför jag beundrar folk så mycket som kan spela.

Eller beundrar, jag blir kär i dom *haha*

Finns nästan inget som är sexigare än en kille med gitarr...

Har det inte varit för att Normans band skulle spela på Tranan så har vi nog suttit kvar där än...


På Tranan:
image90
Glad, gladare, gladast? *haha*

Skönt med en helg när man bara får vara ledig och ha kul!
By the way så blev det inställt i fredags. Det blev ingen Östersunds resa pga all snö. Lite surt när man klev upp fem på morgonen, men nu laddar vi för en ny vecka!

 

*rock on*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0