Fredags-funderingar...

Fredagkväll och jag har precis packat ur alla kassar från min och Emmas lilla shopingrunda på Dollar, Rusta och Albert och Herbert.
Jag var på jakt efter saker till Halloween nästa helg *suprise suprise* Hittade inte allt jag vela ha men en del.
Det som inhandlades var:
-Avspärrningsband (spärra av brottsplatsen)
-Vit tejp (likmarkeringar i golvet)
-Gravljus (till gravstenarna utanför)
- Marschaller
-Röd färg (blod till slaktbänken)
-Papersduk (till slaktbänken/bardisken)

Hittade även en blodig hand på dollarstore för 50:- Emma köpte en gästbok med en jättedöskalle på och en lite "ljud-grej" att skrämma folk med *hehe*
Det som återstår att fixa nu är en pumpa, lite fake blod och lite mer spindelnät sen så har vi nog allt vi behöver.

Jag ska gipsa några händer, lika som jag gjorde för två år sedan, till dekoration.

Måste försöka fixa i ordning lite lekar också, det brukar vara obligatoriskt med sånt *smile*
Jag längar så till nästa helg! Först In Flames konsert nere i STHLM och sen Halloween!


Men först ska vi ta oss igenom den här helgen...Jag är inte nå motiverad att spela match. Vet inte varför...brukar juh se fram emot det som 17, just nu känns det bara jobbigt. Emma trodde jag var sjukt när jag bertättade det.
Hoppas jag får spela back med Jossan iaf..
På söndagen vet jag inte hur jag ska göra. Vill mycket heller åka och sela Fröjdson på travet, men det krockar lite med matchen...hade vela sagt ifrån mig att spela men då känns det som om jag sviker laget.
Jag vet att jag kommer ge järnet när jag kommer ut på plan, men just nu känns det bara jobbigt *suck*
Hade vela festat och gått på Hela Huste Gungar också...Får se hur allt löser sig.

Nu ska jag gå och gipsa lite händer iaf. Hoppas dom blir lika bra som dom tidigare blev.


By the way...tänk så mycket ett sms kan göra. Bara några få ord och man blir varm inombords och hela dagen blir genast mycket bättre...

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0