Halloween nedräkning...

10 dagar kvar!!

(besök Bodega för exakt tid)

Alla vet hur besatt jag är av Halloween och jag tänker inte förneka det *smile*  Jag längtar så mycket efter nästa helg! Först ska jag och Emma ner till Stockholm och se In Flames! Sen blir det lite shoping på fredagen innan vi åker hem och gör iordning inför Halloween...

Jag provsminkade mig och provade kläderna ikväll. Klänningen är lite kort och tyget lite genomskinligt, så jag har lite problem att lösa. Strumpbyxor kanske, men vilken färg isf... Små shorts? Tights? Piratbyxor?
Mitt döskalleskärp passade strålande som "svärdbälte". Hittade en massa smycken jag kan ha också, stora örhängen, döskallering och halsband...blir nog bra.
Hatten var också ett problem. Den såg inte alls ut som på bilden och såg mest bara konstig ut, men lyckades få till den ganska bra med en säkerhetsnål, men gissar på att jag kommer ha tappat den innan kvällen är slut *hehe*
Jäklar vad kul det kommer att bli!

Inbjudan är utskickad till en hel hög med folk också, till dom som var med förra året...festen är flyttad från Fridas hus till Olas nere på stan. Hoppas det blir bra.

Men först måste den här veckan ta slut och den här helgen passera...i helgen har vi dubbelmöte i innebandyn också, kommer bli jobbigt. Känner redan nu hur kroppen kommer att värka, först Brunflo och sen Frösön, två topplag.
Veckodagarna innan helgen verkar se ut som vanligt iaf...jobb och träning, kanske kanske att det kan hända nåt spännande nån dag *smile* Den som lever får se..

*rock on*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0