Hon med luggen...

I går var jag hos Cattis och klippte mig. Det var så otroligt skönt att äntligen komma iväg och får det gjort. Håret känns så friskt och fräscht igen. Klippte lugg den här gången! Blev så sugen på att göra det när jag såg Modin med sin nya lugg sist.
Det var säkert två årsedan jag hade lugg så det var på tiden och bra blev det!
Den får nog hänga med ett tag nu *smile*
Bilder kanske kommer sen när jag inte har så svarta ringar under ögonen som jag har nu...
Kan inte somna i tid på kvällarna och vaknar 17 gånger på nätterna. Störigt... i natt vaknade jag tio i tre av en smäll, tror jag iaf, gick til och med runt i lägenheten för att kolla om det hänt nåt nånstans men såg inget...Skumt

I morgon är det vanlig fredag sen efter den kommer lördag med allt vad det innebär!
Jag måste antagligen kliva upp före 5 på morgonen för att hinna allt som ska göras. Först ska jag jobba och sköta hästarna innan jag och Mark ska kliva på hästlastbilen och åka till STHLM och Solvalla! Det är dags för V75 igen...hästarnas elitserie.
Mark startar från spår 5 i lopp 5 på V75.
Han möter bara bra hästar så får vi med oss några pengar hem är jag jätte nöjd! Vi får hoppas på det bästa och hoppas ni håller tummarna för oss!
Jag är lite nervös redan *smile*

Det enda som är synd är att jag missar innebandymatchen mot Östersunds IBC men jag får ta igen det mot Krokom dagen efter istället.

Annars då? Lika förvirrad som vanligt. Vet inte vad jag ska göra och om jag ska säga nåt. Tänk om hjärta och hjärna kunde säga samma sak nån gång...

Halloween-kostymerna är beställda nu! Nedräkningen har börjat... för exakt nedräkning kolla: Bodega --> Allt för maskeraden!
Längtar redan *smile*

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0