Fribiljetter...



När jag kom hem idag låg det ett vitt kuvert innanför dörren...vad är det nu då tänkte jag och suckade. Var helt säker på att jag glömt betala någon räkning eller nå...
Men det var fribiljetter!! Hur överraskad blev jag inte på en skala då?! och glad!

Hade helt glömt bort att jag ställde upp i den där tävlingen... men nu blir det bio iaf!

Efter en sån deprimerande vecka började fredagkvällen riktigt bra! Snart kommer Kristoffer också, och i morgon ska vi och några till åka och bada i tunnan uppe i stugan, grilla å ha det bra. Känns som om det kan bli en kanon helg trots att jag jobbar och missar Hela Huset Gungar... *smile*

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0