Det gångna 2009...

Helt otroligt att ännu ett år har gått!
2009 känns inte som ett positivt år, många dåliga nyheter och bakslag men ska  försöka summera det lite kort:

Mitt 2009
Januari-Febuari-Mars:
Som vanligt var vintern seg och tråkig, det roligast som hände var att Bollnäs vann körslaget. Den kvällen finalen gick stod hela Bollnäs stilla! Hela staden och alla var klädda i lila. Mycket snygg färg!
Flyttade ur min gamla lägenhet på Hedhamre till en större på Gärdet. Herregud vad saker jag har!
I mars åkte vi ner och såg Volbeat på Fryshuset i Sthlm. Hur bra som helst!
Innebandyn flöt på och vi slutade trea i våran serie i div 2.
Blink 182 återförenades! Bästa nyheten på hela året?
April-Maj:
I slutet av april åkte jag och Emma på våran årliga Sthlms resa: SM-Finalerna i innebandy! Jag tror det var 6.e året i rad vi åkte ner. Inget av lagen vi hejade på vann men kul var det och vi brände pengar som alldrig förr *hehe*
Helgen efter åkte vi på Bandit-kryssning med M/S Galaxy. En båt full med galna och glada hårdrockare, bra musik och alkohol! Något vi måste göra om.
Min älskade Turbo kom tillbaka från Åke Svanstedt.
Den 14 maj fyllde jag 25 år. Tydligen ska man vara vuxen nu..
Juni-Juli-Augusti:
Den jättestora födelsedagsfesten jag annordnade tillsammans med Frida och Emma ägde rum. Mycket folk och jätte kul! Det tog över 4 timmar att städa!! Konfettin lämnade gröna, lila och rosa fläckar i mattan!
Midsommar kom och gick, åkte med Fridas båt Myran på en underbar tur. Svensk sommar är bäst! Fler sånna turer hoppas jag det blir.
Blev i dag på årets Rockweekend. Säger bara: LERA!
En veckas semester blev det bara i år. Pine Cone C.A. tog två rakar segrar den här sommaren. Hon är snabb den lilla kanadensiskan. Hoppas det ska bli fler segrar nästa år..
Sen var det äntligen dags för årets bästa helg: Brännbolls Yran! Vi var Don Vitos Torpeder. Nu laddar vi för nästa år.
Fixade en egen hemsida. Äntligen! SARA ROOS
Var ner till Sthlm igen på Stagedive Day Out. Såg bland annat Sonic Syndicate och Millencolin.

September-Oktober-November:
Hösten har som vanligt varit den mörkaste delen av året, i år på alla plan. Ingenting har fungerat och allt känns bara ångest framkallande. Totalt mörker är en bra beskrivning. Fick bland annat reda på att ett av mina vänner lider av obotlig cancer, om inget mirakel sker..
Sarah skulle ha fyllt 26 år den här hösten..
Så kom det lite ljus i mörket, åkte på konsert tillsammans med Piit och hans polare till Sthlm och såg Rise Against! Ett av mina absoluta favorit band! Jag var lycklig för en kväll.
Kvällen efter var det dags för årets näst roligaste helg Halloween! Så kul att få klä ut sig *smile*
Påbörjade min 3:e tatuering, fortsättning följer..
Var och hälsade på i Hudik och såg Hoffmaestro. Alldeles för långt mellan gångerna jag besöker dom där uppe.
December:
Vinter kom till slut med mängder av snö, och borta var våran hund Buster. Det är han fortfarande..död är han, det är jag säker på, men var är han?
Såg Billion Dollar Babies på Tranan.
Firade jul som vanlig hemma i Rengsjö. Dansade på Tuppens och insåg att det är dags för nåt nytt och nya förändringar..

I kväll är det som sagt Nyårs Afton som kommer att firas i Lottefors. Siktar på att  göra 2010 till ett äventyrligt år!

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0