Efterfest och julgranspynt...

Efter bara dåliga nyheter så var det skönt att få omgås med bara roliga, spontana och bekymmerslösa människor en kväll och glömma allt. Inga frågor, inga krav. Bara helt skönt röj.

Vi stod på Tranans dansgolv hela kvällen, musiken var som vanligt inte den bästa med det struntade vi i. Tävlade om vem som stod kvar längts på dansgolvet, den som gick därifrån först skulle få en snöboll innanför tröjan. Det slutade med att vi stod där genom alla tryckare och ända tills dom sista tonerna klingat ut genom högtalarna.. Hjalle gav sig till slut, men jag tror inte han fick nån snöboll innanför nån tröja...

Efter det körde vi en liten efterfest hemma hos mig. När Gugge gick ner för att öppna dörren åt Hjalle, Nicklas och Nicklas kom en julgran in genom dörren!! Dom hade "hittat" den på Statoil *haha* Den var inte vacker så det var nog däför den var lämnad, men nu har den fått en fin plats bredvid min TV. Det fattas kvistar på den ena sidan, men den får vara åt väggen så ser det ganska bra ut *haha* Som tur var hade jag lite julgranskulor som vi kunde hänga på kvistarna.
Bilder från i natt:



Har köpt glitter till granen nu så den ser ännu lite bättre ut. Granen är som mig: trasig och tilltufsad men charmig och fin ändå *haha*

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0