Vecko-sammandrag...

Mitt liv är totalt fullspäckat just nu. Tiden räcker inte till...
Det går väl så där med flytten. Pappa har iaf varit där i helgen och satt upp lampor så man ser nåt på kvällarna. Det har varit svårt att åka dit på kvällarna efter jobbet när det inte har funnits en lampa någonstans.
Sen har det snöat så väldigt mycket att det inte har varit någon idé att köra möblerna, men på tisdag har jag planerat iaf att vi ska få det gjort, om bara vädergudarna är med på de...
Bollnäs Bostäder ska juh stå för renoveringen i sovrummet från golv till tak, vilket känns bra! och tur är väl det, usch hur det såg ut med fettfläckar och allt.

Från början när jag kom in i lägenheten var jag väldigt missnöjd men nu börjer jag tycka den är ganska okey. Gult och rosa är inga av mina favorit färger men med så mycket tavlor jag brukar ha på väggarna så går det nog ändå. Jag ska juh inte bo där resten av mitt liv.
Mattan i sovrummet var iaf bland det värsta jag sätt! 1985 sattes den in i lägenheten och att ingen har krävt att få byta ut den tidigare förstår jag inte. Rysligt ful!


Hoppas på att komma ner på Ikea nån gång den här veckan och provligga madrasser. Vill ha en ny säng. Benen dog juh på min förra säng under en lagfest på Brännbollsyran *hehe*
Funderar hur jag ska göra i köket också: om jag ska köpa 4 nya barstolar eller ett helt nytt köksbord med stolar... Svårt val plus att jag gärna funderar en gång extra när det handlar om några tusenlappar.

Utöver det så har jag hunnit med att spela två matcher i helgen: Först mot Sundsvall på lördagen då vi spelade riktigt slarvig och gav bort segern, 3 mål var iaf riktiga bjudningar från oss. *suck* Matchen slutade 5-5 så det blev en pinne iaf, tack och lov.

Idag gick det klart mycket bättre även om det inte kändes som om man gjorde så mycket nytta. Man grävde fram bollen ur nåt hörn eller passade lite med Jossan innan man skickade upp den och anfallarna kunde göra sitt och förhoppningsvis ett mål.
Vi vann med 13-0 mot Klockarberget. Ingen poäng från min sida, hade inte nå bra lägen heller...
Nu är det bara två matcher kvar på säsongen och idag spelade vi sista hemmamatchen.
Jag påminde Lillen om att det antagligen var hennes sista, hon är "tingad" och går antagligen vidare till elitserien nästa säsong. Det var lite sorgligt...vi får kanske svårt att få ihop till ett damlag nästa år, verkar vara många som försvinner.
Men än så länge är det en bit kvar och vi ska ju på cup i maj!

Nu är helgen slut och dags för en ny vecka, men nästa helg blir det kanske kul igen. Då ska jag på Travgala i Hudik!
Mark har blivit nominerad till årets fyraåring! Jätte roligt ska det bli med fin klänning (min lila), mat, dans och massa folk. Hur det än går så hoppas jag på en lyckad kväll!

Nu får det nog räcka med text för i dag.

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0