Skruvat...

i går spenederade jag dagen i Söderhamn med mor, eller egentligen så var vi på Dollarstore större delen av tiden. Tanken var att vi skulle på Jysk för att leta möbler till min lägenhet men när vi väl kom dit var jag så less så det blev inte så mycket tittat.

På Dollar däremot hittade jag mänder med roliga, nyttiga och onödiga prylar. Vilket egentlige inte är nå ovanligt *haha*
bland annat så inhandlades två par solbrillor och en störtskön Al Capone hatt. Jag hade svårt att välja färg på bågarna så till slut tog jag båda två. Mamma tyckte jag såg uppkäftig ut i dom *hehe*
 

På ÖB köpte jag sen en skohylla och ett hyllset som jag ska ha i gardroberna. Det roliga var att när jag skulle sätta ihop skohyllan så läste jag på kartongen att inga verktyg behövdes. Lämpligt, tänkte jag och fortsatte riva upp.
När jag packade upp alla delarna trillade det ut ett paket med skruvar (!) Det skulle juh inte behövas några verktyg. Sen när jag började kolla på beskrivningen på hur man skulle sätta ihop den så fanns det inga skruvar med på den. Skohylla satte jag ihop utan problem på tio minuter, och hur jag än letade kunde jag inte hitta någonstans skruvarna skulle kunna sitta.
Så nu tror jag att vi har hittat vart alla borttappade skruvar tar vägen..Nån som saknar?

Lägenheten i övrigt då? Jag bor i ett kartonglandskap fortfarande...även om jag har lyckats packa upp alla kartonger i köket.
Bokhyllorna måste skruvas fast och stöttas först innan jag kan börja plocka upp böcker och sånt. Känner att jag inte vill börja sätta upp några tavlor heller förän det är klart med alla möbler i alla rum. Så just nu står det lite still till det blir klart med tapeterna *suck* Det går så seeegt...

Får se vad som händer i veckan

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0