Nyår...

Gott Nytt år på er!

2009 kom snabbare än vad jag hade räknat med, men det känns som om det här kan vara året då det kommer att kunna hända lite saker. Det som är klart är iaf:
- Ny lägenhet 1 Februari
-  Volbeat 5 mars på Arena
- SM Finalerna i Innebandy 17-19 april
- Stort 25 års firande (Om jag ändå måste fylla år ska det märkas också!)


Saker att se fram emot:
-Brännbolls Yran
-Bollnäsfestivalen
-Fler Festivaler?
...

Har varit och kollat runt på lite skolor olika skolor också...så kanske plugg istället för jobb till hösten?
Har till och med kollat på jobb på Nya Zeeland. Det är ett ställe jag verkligen drömmer om att åka till trots att jag är så otroligt flygrädd, men Nya Zeeland känns inte som ett ställe du åker på ett par veckors semester till...det är för långt borta men man kanske skulle jobba ett halvår, på vinter då...
Många funderingar som sagt.


Tillbaka till Nyårs afton då...Det var jätte trevligt, med väldigt god mat och trevligt sällskap! Bilderna på Pixbox får säga allt, orkar inte skriva mer....



SKÅL!


*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0