Utflyttad...

Efter många om och men så har jag nu flyttat ut lägenheten. Nu har jag stängt och låst dörren för sista gången på Hedhamre. Det var med lite vemod jag gick därifrån... jag har trivts otroligt bra där, hoppas att det ska bli lika bra i den nya lägenheten.
Jag har inte fått nycklarna dit, så just nu bor jag hemma hos mamma och pappa medan jag väntar...har jag otur får jag dom inte förän på måndag.


Det tog betydligt längre tid att flytta ur lägenheten än vad jag hade räknat med. Shit vad saker jag har! Ändå så slängde jag en hel del. Just nu har jag mitt liv i en släpvagn i ett garage och i resväskor här hemma i Rengsjö, kan säga att det är ganska besvärlig.


Nu surfar jag runt och kollar på lite nya möbler, en ny säng står högst upp på listan men jag behöver även fler bokhyllor, och en ny STOR skohylla! Jag räknade min skor nu när jag packade........23 st olika par!!
Då var jag hård och kastade tre par, och sen har jag inte räknat med träning- och jobbskorna. Trots att jag har så många så behöver jag fler. Förstår inte vad det är med skor men det går inte att komma ifrån att man är beroende. Det är ytterst sällan man kan gå in i en skobutik utan att komma ut med en kasse *smile*



Hårspray är nåt som går åt hemma hos mig också...14 burkar spray hade jag samlat på mig sen sist! Självklart tänker man på miljön och återviningen så dom har legat under diskbänken i väntan på att slängas, men nu har dom hamnat i rätt kärl iaf. Sen så skjutsade vi massa kläder och gamla möbler till Erikshjälpen, så lite nyttig har man varit iaf.



Nu är det bara att hoppas att jag får nycklarna i morgon så jag får börja flytt in nån gång!

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0