Båtutflykt, första doppet och otrolig värme...

Den här galet varma men underbara sommarvärmen bara fortsätter. Idag åkte jag, Engström ut med Myra på Varpen och glassade i solen. Vi stannade vid "Stor Jonas", en stor sandbank mitt i sjön där det är så grunt att det når en strax ovanför midjan. Engström var tuffast och dök i från båten medan jag och Frida använde oss av badstegen bak på båten.
Jag trodde inte jag skulle våga doppa mig, men efter lite grupptryck från dom andra och lite ylande från min sida så tvingade jag ner min motsträviga kropp, i det som då kändes otroligt kallt. Jag ska inte säga att det blev varmt efter det men det var iaf rejält uppfriskande!

Det var en helt underbart skön och slapp söndag, trots att jag jobbade.
Ibland så inser man vilket bra liv man egentligen har. Det är inte alla som kan unna sig att glida ut med en båt på en söndag och bara glassa och må bra.
 






Solbrännan svider på ryggen. Trots att jag använt solkräm med faktor 20! Så tråkigt att vara så känslig..och solen ska bara fortsätta skinna hela veckan, men det är såå mycket bättre än den där satans snön!!

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0