I väntans tider...

Jag har så fullt upp just nu så det absolut inte finns någon tid till att blogga. Inte för att det är nåt ovanligt att jag har ont om tid, men nu har jag ännu mindre tid sen man är festfixare också

På lördag smäller det! Våran stora 75 års fest! (25 x 3)
Jag , Emma och Frida har anordnat en födelsedags fest för alla våra vänner.
Över 70 personer har tackat ja till inbjudan. Det återstår att se om alla kommer, men hur som helst hoppas jag att det blir mycket röj..
Allt är i princip fixat nu.. Lokalen är fixat. Dekorationer och snacks inhandlade. En trubadur är hittade..
Det som återstår är smörgåstårtorna, räknar på minst 7 st, alkoholen och lite "pappersarbete"
Det kommer att bli hektiskt och intensivt dom kommande dagarna men som jag ser fram emot allt!

Hoppas verkligen att festen blir lyckat och att alla är glada.
Det jag önskar mig mest just nu är strålande väder, men det blir nog svårt det...

Emma, Jag och Frida på väg på Bandit-Kryssning

*rock on*

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi ska ha jävligt roligt! Men närvös som ett as! haha.. Ses snart!

2009-06-12 @ 19:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0