BulletRain...

Ännu en blyertsbild från skissblocket som fick lite färg i Photoshop...


"...like walking through a bullet-rain..."

Är så totalt omotiverad just nu. Omotiverad till allt förutom jobbet. Har jobbat övertid en massa dom senaste två-tre veckorna. Så skönt att vara på jobbet med hästarna och slippa vara hemma. Dom är lättare att förstå sig på än vissa människor...

Har så mycket jag borde göra men som vanligt så hittar jag på nåt annat att göra istället...som att leka i photoshop.

Lägenheten är helt klar nu iaf, eller ja, med målning och tapetsering då. Är jätte nöjd med resultatet. Bilder kommer i sen...
Ska bara ta mig i kragen nu och sätta upp tavlor och gardiner, sen bara färgen har torkat i sovrummet så ska jag packa upp alla kläder. Komemr bli så skönt att slippa alla kartonger. Just nu så är det så stökigt att jag nästan mår dåligt.

På måndag har jag Deadline för att bli klar med tavlan jag håller på med *suck*
Har nog missat att skriva det men under tiden jag flyttade "frös" alla mina färger sönder! När jag fraktade alla mina saker till nya lägenheten så var det runt -20 grader och tydligen så klarade inte mina färger av den temperaturen när dom stod i släpvagen *suck* Så jag har varit tvungen att skaffa nya...har beställt från internet men trots att det gått över två veckor har jag ej fått några färger! Så jag måste ner på stan i morgon och försöka fixa det så jag hinner blir klar...

Ska jobba i morgon också, så egentligen borde jag gå och sova snart...men det lutar åt att jag sätter mig och målar nån timme istället...
Ge mig vår och sol så man bli lite pigg å glad!

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0