Ebba Gold...

Lördagen och helgen avslutades med röj på Sport In till coverbandet Ebba Gold.
Jäklar vad grymt det var! Jag, Frida, Linda och Emma stod längst fram och hoppade. Sjöng till rösten svek oss och knäna gav vika.
Det var sånt otroligt drag! Killarna på scen gav verkligen järnet och med bara massa musik från Ebba Grön och Imperiet var det helt klockrent. C.C Cowboys har alltid varit min Imperiet favorit sen tiden på G-Punkten. Alla fester började och slutade med den *hehe*

Jag är glad att vi äntligen lyckades ta oss dit i tid. två gånger tidigare har jag missat dom, men äntligen så lyckades vi ta oss dit, och efter det här kan jag lova att jag ska gå på alla deras spelningar så fort våra vägar korsas igen. Så jäkla roligt var det!

"Var e vargen" ekar fortfarande mellan husväggarna här i Bollnäs!

Ett klipp med bandet från en annan spelning:
 

Var e Vargen - Ebba Gold

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0