Festsugen...

Åhh vad jag är festsugen!!

Jag har inte varit ut på krogen på tre veckor!
Det är rekord för mig, det har nog inte hänt sen jag fyllde arton *hehe*

Det är inte alkoholen jag känner ett sug efter så ni kan vara lugna...
Men jag vill ut och festa, röja runt och dansa till fötterna värker!
Bara få glömma alla vardagsens problem och bekymmer för några timmar och vara oövervinnerlig.

Blev på så dåligt humör i helgen när absolut ingen jag pratade med skulle ut, trots att det var löningshelg och allt..Har folk börja bli gamla? eller har dom skaffat sig liv kanske?

Kan nån följa med mig till dansgolvet i helgen?!

*rock on*

Kommentarer
Postat av: Näslund

Näslund vill alltid festa! Kom ner och röj omgående!

2009-03-31 @ 07:33:49
URL: http://trocca84.blogspot.com
Postat av: Carro

fan den helgen är jag troligen inte i sthlm så klart... :(

2009-03-31 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0