Köket...

Äntligen börjar det hända lite i min lägenhet!
igår var mor och far hit och tapetserade mitt kök i dom rödaste röda tapeterna, och jag är hel nöjd! Blev så otroligt bra.

Från början var det tränkt att mamma och jag skulle göra det men det slutade med att pappa gjorde det och jag inte hjälpte till någonting. Så gör det när man vill göra allt själv, inte för att jag klagar *hehe*

Nu är det bara sovrummet kvar så är "renoveringen" klar. Dom ringde idag och kommer lägga in det nya golvet i veckan. Så förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan det blir klart...

Några bilder från köket:
Före

Efter

Före/Efter


Inte dom vackraste och rakaste fotografierna men ni får en lite uppfattning hur det blev iaf.

Äntligen känns det som hemma! Rött är min absoluta älsklings färg. Jag avskyr färger som börjar på "ljus" tex ljus-blå, ljus-gul osv
Men dom färger som är absolut värst är så kallade "pastellfärger". Jag ryser vid bara tanken på dom. Fruktansvärda färger. Oftas ses dom på vårmodets kläder. Färgerna ser ofta urtvättade och tråkiga ut.
Jag vill ha starka klara färger, så det är otroligt skönt att slippa dom piss-ljus-gula-tapeterna med frukter på!
Fast dom är iaf bättre än dom ljus-rosa tapeterna i sovrummet...

*rock on*

Kommentarer
Postat av: EMma

Härligt att du lämnade en kommentar :P Fint blev det med rött.. jag tycket också mycket om rött! Jag vill komma och se lägenheten! :) kram

2009-03-19 @ 15:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0