Photoshop...

...En sen fredag kväll, totalt omotiverad till allt och inget. Inget känns lockande för tillfället. Så många funderingar...
Topp tre i tankesnurran: 1) Mackan 2) Polarna 3) Framtiden
La ner allt jag försökte ta mig för och istället roade mig med att färglägga en bild från ett av skissblocken i photoshop.
10 minuter senare och lite mindre rastlös blev resultatet så här...




Ska sova på saken och hoppas solen skiner i morgon.

*rock on*

Lyssnar på: Prime Circle - She Always Get's What She Want' // Posionblack - Bear The Cross // Metallica - Unforgiven III


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja. Såg din bloggadress på msn...

Borde plugga men gör allt annat så varför inte snoka lite på en blogg. Så mycket mer intressant än att läsa om gamla gubbar som utvecklade psykologiska teorier. Jag borde verkligen ta tag i mitt pluggande eftersom jag har tenta på fredag. Men det man inte gjorde igår eller dagen före kan man lika gärna skjuta upp till imorgon har jag hört.

Trevligt att träffas igår! Simma lungt..

2009-03-22 @ 14:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0