Stamping...

I princip hela helgen har jag suttit framåt böjd över bordet med penslar i vänster handen. På söndag kväll blev jag äntligen klar. Inte helt 100% nöjd men den fick duga. Det kändes inte som om jag kunde göra så mycket bättre med dom färger jag har just nu...
Väntar fortfarande på att färgerna jag har beställt ska dyka upp *sur*

Bara dom som beställde den blir nöjd, det är huvudsaken. Skulle sitta fint med extra pengar den här månaden. Kommer att bli en dyr men förhoppningsvis otroligt rolig månad. Först kommer påskhelgen, efter den är det dags för Sm-Finaler i innebandy i Sthlm och helgen efter det åker Jag, Emma och Frida på bandit-kryssning! Kommer vara fullt ös mest hela tiden *smile*

Resultatet:


...inte det bästa fotografiet, bilden ser lite sne ut...

Den får duga iaf.

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0