VOLBEAT...

Så var man hemkommen från STHLM, Bålsta ännu en gång. Så trött och sliten men det är lördag och första ölen är sprättad.
Det är juh bara helg en gång i veckan...

I alla fall var Volbeat precis så bra som jag hoppades på!
Det enda negativa var att vi tappade bort alla vi var där med. Jag och Frida stod "ensamma" i mitten men det gick juh bra det också, sen fick man så fruktansvärt ont i ryggen av allt stående. Det riktigt ilade och högg i ryggen så fort man rörde sig. Det blev inte så mycket hoppande som jag hade velat på grund av det, men musiken var grym och efter att fått hört Mary Anns Place var jag nöjd, plus att jag fick låna pengar av Micke till att köpa en tröja så det kunde inte bli så mycket bättre!

Kvällen avslutade jag, Kristoffer och Micke på Harry Bs tillsammans med deras polare Arhorn, killen från MacDonalds reklamen.

Några bilder från kvällen:




Resten av bilderna: PIXBOX

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0