Smärta, trötthet och tidsbrist...

Här kommer ett riktigt gnäll inlägg..

Den här veckan har jag inte varit ledig många minuter. Har som tidigast slutat jobba halv fem varje dag från jobbet. Plus att jag jobbade i helgen som var också, så det har blivit väldigt många dagar på raken nu utan vila.
Tränat innebandy måndag, onsdag, torsdag, så det känns som om jag blöder i knäna. Det var längesen jag hade så här ont, trodde jag kunde träna bort det, men måste nog vila lite nästa vecka. Alla leder är slita efter allt hårt jobb..känns bra att vi har säsongens kanske tuffaste match på lördag *ironisk*
Tisdags hade vi syrelsemöte och på onsdag Monté-kurs på travbanan..I morgon lär jag städa, tvätta och packa så jag hinner med bussen klockan tio på lördagmorgon.

Åh vad jag längtar efter sovmorgon! En dag då inte väckarklockan ringer och man kan ligga i sängen så länge man vill. En dag då man kan måla eller pyssla med nåt annat roligt.
Nästa helg hoppas jag det blir så..Inget jobb och ingen match= Ledig!


På lördag blir det fest iaf med Celie och gänget i Hudik. Ser verkligen fram emot det iaf! Jätte längesen jag var där och röjde runt *smile*

Måste skriva en önskelista också. Snart är november över. Helt otroligt vad fort det går!

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0