Inför Halloween...

Hmm jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till i år, men det lutar mest åt Daphne från Scooby Doo.
Eller kanske Whensday från Adams Family, eller Snövit, eller Batgirl eller kanske en klassisk Häxa.
Förra året var jag Pirat, året innan en död Rapunzel och före det har både Don Carlos och Rödluvan passerat.

Jag tycker det är roligare att klä ut sig till nåt "annorlunda", inte nåt av dom vanliga som vampyr och häxa mm.

Våra Halloween förfester har gott rykte om sig och brukar alltid dra mycket folk. Det är alltid så jäkla kul! Nåt som också alltid är väldigt roligt är att se den fantasi som finns hos folk, det finns inga gränser på vad folk kan komma på för ideér att klä ut sig till.

Längtar redan!

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0