Facebook...

Så länge har jag kämpat imot men nu faller jag snart för grupptrycket *hehe* Som folk tjatar!
Förr såg jag ingen anledning till att ha det men nu har det mest blivit en prestige grej.
I måndags försökt Einar göra en åt mig trots mina protester, men efter ett jag så kändes det lockande, men så funkade inte min mail av någon anledning så det var nog inte meningen att jag skulle skaffa det ändå, men jag måste erkänna att jag börjar bli nyfiken...ska jag, ska jag inte? Det går juh alltid att ta bort... *hehe*



Facebook eller inte Facebook? det är frågan..

*rock on*

Kommentarer
Postat av: Frida

Du SKA :)

2010-04-09 @ 17:43:12
Postat av: Nizse

Noooooooooooooooo dont do it, fight the feeling, dont not join them... you will be one of them, the collecters of friends they do not know, a snooping person who looks at peoples pictures wich you have nothing to do with...



Fight the feeling!!!!! Do not join them!

2010-04-10 @ 12:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0