Grill, film och vårkänslor...

Igår grillade vi för andra gången det här året. Det var så ljuvligt gott!! Källänge och Gugge fixade allt så jag och Erica behövde bara sätta oss ner och äta. Synd man ska bli så mätt så fort bara *hehe*



Efteråt åkte vi till Gugge för att kolla på The Descent: Part 2...Fy sjutton säger jag bara!!
Visserligen så var den inte i närheten av att vara lika bra (obehaglig) som 1:an men den skrämde mig och Erica bra nog ändå! Varelserna är så otroligt äckligt obehagliga *ryser* Två gånger skrek vi till så vi nog väckte Gugges grannar om dom hunnit somna *hehe*
Sen är det så väldigt otrevligt att dom är i grottor överhuvudtaget. Innan jag skulle utsätta mig själv för nåt dyligt! Att frivilligt bege sig ner i becksvart mörker med trånga gångar, där man knappt får plats är för mig en gåta..

Den här filmen var mer splatterfilm än den första. Blodet såg väldigt overkligt ut (iaf på våran tv) och storyn kändes inte speciellt bra eller trovärdig. Slutet är som gjort för ännu en uppföljare, men den uppfyllde sin uppgift: Den höjde pulsen..Även om mindre rädda människor kanske inte blir så skrämd av den *hehe*



*rock on*

Kommentarer
Postat av: Nizse

Åååhhh vilka killar som ordnar grillat, så gött antar jag. Saknar er i Bollnäs! Tur att det inte är så långt hem så man kan komma hem ganska ofta :)

2010-04-12 @ 19:36:54
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0