Niklas tavla...

Den här veckan har varit så sjukt intensiv! Har knappt hunnit vara hemma, vilket syns i lägenheten. Ser ut som ett bombnedslag *suck*
Imorgon lär jag har jag uppskrivning inför monté-licensen...sen lär jag packa och färga håret inför Stockholms weekend! Skulle behöva en dag till, men jäklar vad kul det ska bli!
Blev iaf klar med Niklas "Scarface-tavla" idag. Äntligen säger jag bara! Har lagt ner runt 20 timmar på den...Hade kunnat lagt ner någon timme till på den också, men kände att det fick räcka. Resultatet blev ganska bra:

(Tyvärr gör blixten att den ser lite muppig ut)

Hoppas han blir nöjd bara *smile*

 

*rock on*

 

PS: NiZse du är saknad här också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0