Helt beroende...

Så var lönen bort...Lika fort som man fick den är det borta med vinden.
Eftersom allt känns så deprimerande i kyla så tog Emma och Jag en shoping runda på stan. Emma skulle ha kläder till helgen och jag skulle BARA köpa biljetter till Engmans Kapell, det blev inte riktigt så...
Ett diadem med en rosett på, japp rosett! Folk som går ut på lördag kommer att få se den på då *smile*
Lite smink och nödvändiga hårvårdsprodukter...sen vela Emma gå in på den nya skobutiken. Jag sa nej först men vek ner mig tillslut...
Det slutade med att dom här fick följa med mig hem:

6 centimeter klack som det stod Sara på överallt. Jag kan verkligen inte gå in på en skoaffär utan att köpa nåt. Jag har så sjukt mycket räkningar den här månaden, så jag kan inte precis strö pengar runt mig. Fast jag äter hellre ett paket nudlar än att låta bli att köpa dom där skorna. Man prioriterar olika men det kommer att svida i slutet av månaden...

*rock on*


Kommentarer
Postat av: jossan

LÖRDAG!?!? ska du ut på lördag!? vi har ju match på söndagen! :)

2010-01-27 @ 09:04:40
URL: http://jossanelversson.blogg.se/
Postat av: Frida

Vekling :P

2010-01-29 @ 10:27:22
Postat av: NiZse

Grymma skor juh! Imorn ska jag oxå iväg o förhoppningsvis shoppa nåt. Typ hela stan har ju rea rea rea överallt. Ska det supas den 13 feb kanske? då är jag hemma :P

2010-01-31 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0