Planering inför sommaren...

Snön ligger meterhög ute och man kan inte göra annat än att längta till sommaren...
Har börjat få massa mail om kommande festivaler, vilket gör att man längtar ännu mer till sommaren! Nu är juh frågan vilken/vilka man ska välja.

Dom jag väljer mellan (just nu iaf):

-Getaway Rock Festival Gävle 8-10 juli
-Metaltown Göteborg 18-19 juni
-Sonisphere Stockholm 7 augusti
-Rockweekend Söderhamn 8-10 juli
-Peace and Love Borlänge 1-3 juli

Metaltown har jag varit på en gång, bästa jag varit på någonsin! Fast det kan bero mycket på att In Flames vart helt fantastiska! Vela gå förra året också men fick ingen med mig då...

Peace and Love har jag också varit på, bra den också, men hade väl inga "super-artister" i år. Samma sak med Rockweekend, som nu är flyttad till Mohed, Söderhamn. Vilket är lite drygt.

Getaway är en helt ny festival men men schysst line up. Sonisphere vela vi åka på förra året också men det blev tyvärr inget. Även dom med riktigt bra line up, men tyvärr så är det bara en dag...

Hmm...krävs lite funderingar. Gratis är det inte heller. Brukar även dyka upp nå fler festivaler senare. Ge mig sommar!!

 

*rock on*



Kommentarer
Postat av: Näslund

jag tycker Sonisphere! för den ska jag nog gå på! Och du får bo hos mig :D Hur blir de med flytten btw?

2010-01-20 @ 21:07:56
Postat av: Roos

Näslund!

Det lutar väldigt mycket åt Sonisphere=) Sovplats bokad isf!

Flytten ligger lite på is...måste ta min Montélicens först...

2010-01-20 @ 21:23:56
URL: http://lasayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0