Störtskönt fredagsmys...

Snart är det lördag och jag borde sova...Kan inte. Så mycket jag vill göra istället för att gå och sova.

Hela kvällen har jag tillbringat hemma hos Linnea. Vi körde en tjejkväll tillsammans med Fia, Jossan och Sara K.
Linnea bjöd på en ljuvlig tacopaj. Åt så mycket att man rullade fram efteråt!
Mycket prat om allt i livet och många skratt. Tur att Linnea har en stor soffa *smile* Vi hade tänkt att spela Wii, men så långt hann vi aldrig *haha*
En riktig mysig fredag för en gångs skull med ett härligt gäng!

Tänk om livet kunde kännas så här bra jämt. Stundtals var det som om allt det onda var totalt bortblåst...
Vilka underbart sköna vänner jag har!

I morgon blir det tufft *suck* Väckarklockan på 05.30...

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0