Världens bästa Turbo Tyson...

fantastiska Turbo Tyson!

Jag var så tjurig hela veckan att vi skulle åka till Romme och tävla. Tyckte Turbo mötte hårt motstånd och vela inte tillbringar mig fredag i en hästbuss. Hade redan tagit ut förlusten i förskott, det hade flera andra också redan gjort. Jag skulle vara jätte nöjd om han fick sista pengarna. Så kliver turbo ut på banan och motbevisar alla!

Första varvet gick på 12,5! Turbo satt perfekt tredje invändigt...men hela tiden tänkte jag att han skulle få mjölksyra och tvärstanna, men istället så kämpade han på hela vägen in i mål och han var bland dom som gick fortast över upploppet. En fin 3:e plats blev det! Totalt överförväntan! Så glad efter det *smile*

Efter loppet sa kusken att han nog vunnit lätt om inte Tuben "hängt på ena tömmen".. Så nu blir det lite välförtjänt vila och rundsmörjning.

Turbo i Trolldalen, i somras. Fotat med mobilen

(Red mitt första licenslopp för montén igår på Fiffin, mer om det kommer)

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0