Festival och pengaproblem...

Jag skulle behöva ca 10 000:-, extra just nu till sommaren. Tips?

Det är nämligen så att jag inte kan välja...

Först är det West Coast Riot den 17 juni (Rise Against mfl)
Sen Metaltown den 18-19 juni (In Flames, Rammstein, Sonic Sydicate mfl)
Efter det Pier Pressure den 20 juni ( HIM, 30 seconds to mars, Paramore mfl)

Allt detta i Göteborg under en och samma helg, men som det ser ut just nu har jag inte råd med allt *sucK*
Vad gör man?
Som jag och Frida har väntat på att se HIM, och inte gick vi på 30 sekunder när dom var i Stockholm nu sist heller...
Rise och In Flames är juh helt fantastiska...

HIM i sommar?

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0