Mustasch, innebandy och annat...

Lord allmighty vilket drag det var igår!

Först vann vi mot Fränsta med 9-1. Sista seriematchen för i år och vi slutade totalt på en andra plats i tabellen. Bara tre förluster på hela säsongen! Nu blir det kval till divition 1, känns spännade men det blir tufft...

Kvällen avslutades på Tranan till stenhårt röj till Mustasch. Det var svettigt, högljudt och grymt kul!
Var alldeles lagom med folk, i mina ögon iaf. Dansade till fötterna värkte och huvudet snurrade värre än virvelvinden. Tappadebort folk mest hela tiden men hittade nya istället *haha*

Förfesten:

..så kan det gå *haha*..

..härliga vänner..


Just nu har jag helt tappat rösten, har ont i: läppen, nacken, ryggen och fötterna. Farligt att dansa ibland, fick en smäll på läppen igen (samma ställe som jag fick klubban förra matchen) så jag började blöda ännu en gång. Det kostar att ligga på topp!

Nu blir det film gör hela slanten.

*rock on*

Lyssnar på: Raubtire - Hjärteblod // Jason Derulo - In My Head // Plumb - Cut

Kommentarer
Postat av: Erica

Helt otroligt vad bra jag blir på kort....haha inte! Men någon måste ju bjuda till =)

2010-03-15 @ 13:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0