Arg...

Ibland känns det som jag hatar hela världen. Jag blir så arg så jag bara vill skrika, men som vanligt biter jag ihop..
Det känns som en storm inombords. Så många känslor som sliter i själen.

Vissa dagar blir jag så arg på att folk verkar ta så lätt på livet, dom bara gnäller på småsaker. Dom anser sig ha så mycket olika problem, men många gånger känner jag oftats att dom glider runt på en räkmacka.
Blir förbannad när männsikor inte bryr sig om andra, när man bara ser till sig själv..

Men andra sidan då så avundas jag dom..tänk att aldrig behöva bekymra sig för någon annan. Man har skygglappar för ögonen så man slipper se allt annat som händer runt omkring i världen. Aldrig sörja någon, om det inte är för ens eget bästa..

Varför måste människor dö? Varför måste dom dö i förtid?

Varför är livet så orättvist? Ibland är det svårt att hålla hoppet uppe..Finns det nån mening överhuvudtaget?

Nästa fredag fyller jag år...ett år äldre *suck*

Så här känner jag mig just nu, på högsta volym..



"Think i've grown a bit older.
I'm burning inside, but my outside is much colder"

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0