Denna skrotskulptur och lite till...

Min skrotskulptur i skolan börjar ta form..Idag på eftermiddagen var det riktigt roligt faktiskt! Tycker den liknar nåt från transformers just nu! *haha* Men jag börjar kunna se slutresultatet framför mig iaf..


Den föreställer alltså en häst i rörelse, ska även göra en ryttare och jobba mer på kroppen på hästen.
Just nu är den målad med ett lager med latex som grundfärg, och som hjälper den att hålla samman bättre.
Har letat efter orginalbilden på internet, men hittar varken den eller konstnären. Har i alla fall döpt min "häst" till Cazza efter just konstnären.

Sitter och lyssnar på Hardcore Superstars nya skiva just nu..helt underbart bra!! Den låg och väntade på mig när jag kom hem från skolan, signerad och klar!
En glad överaskning sen jag åkte på parkeringsböter på 600:- igår!! Inte kul när man redan har lite pengar den här månaden *suck* Men jag visste juh att risken fanns när jag stod på parkeringen på andra sidan av skolan, även om ingen använder platserna så måste man ha tillstånd att stå där, och dom kostar 320:-/månaden..för dyrt för min ekonomi..jaja det är bara att ta straffet och se glad ut.

Laddar för en jobb helg i kylan...blev inge Daniel Adams Ray heller sen jag fick ta dom pengarna till att betala böterna. Kanske ska göra mer nytta i helgen också genom att göra klart alla tavlor jag håller på med...
Första fredagen jag längtar efter att det ska bli måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0