Föreläsningar och Julpynt...

Hade bara två timmar i skolan idag, vilket nog var tur med tanke på vilket skick min rygg är i..
Vi hade en gästföreläsare i foto som heter Peder Sundström. Han var helt fenomenal! Både på att prata och på att fotografera. Det är så kul att lyssna på männsikor som brinner för sitt intresse/jobb.
Kände man fick otroligt bra med tips inför framtiden även om foto kanske inte är det jag vill jobba med.
Hade vela frågat honom om det fanns något land han inte varit i..tror att svaret blivit nej, ojojoj hur många länder han hade varit i, och vilka otroliga miljöer han varit i!



Del två av dagen tillbringade jag en kort sväng på Birsta för att leta saker till min "skotskulptur" = clas ohlsons och lite till. Hann med en fika som bestod av underbar varm cholkad!..och grädde *lööve it*
Sen hemma till Svartvik där jag fastnade i backen med bilen *suck* som tur var fick jag lite hjälp av en snäll kvinna som knuffade på så jag fick fäste igen. Toyyan och jag gillar verkligen inte snö!
Nu efter att ha sovit så tänkte jag styra upp lite julpynt. Har visserligen nästan allt kvar hemma i Bollnäs, men några ljusstakar och stärnor iaf. Tänkte inte vara nåt här i Sundsvall över jullovet...Får se hur länge jag står ut med att bo hemma igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0