Fredagsmys...

Klockan är 22.00 och jag har nyss kommit hem från skolan..japp precis skolan!
Slutade egentligen fyra idag men stannade kvar och åt tacos med några från klassen, snackade en massa och målade lite.
Helt perfekt kväll och grymt trevligt!

Insåg när jag satt i bilen på väg hem att jag går i en riktigt härlig klass. Vi är en salig blandning människor på gott och ont, alla med bra och dåliga egenskaper, men jag skulle inte vela byta ut någon. Alla tillför något speciellt.
I morgon blir det utgång med gänget *sweet*

Fortsatte idag att måla på porträttet...går sådär. Svårt att låta bli att vara noggran *haha* Har mycket kvar att göra, men det är riktigt kul! Tiden flyger fram och vi har en jätte bra lärare! Vill ha måleri varje dag.

Syns någon likhet? *haha*



Bilden man målar blir juh spegelvänd sen man sitter och målar av från en spegel..
Tog röda läppar idag sen jag tyckte jag såg så tråkig ut i morse, vela piffa till det med lite färg, men allt blir lite roligare då *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0