Halloween är över...

Och tur är väl det!
Vilken kväll det blev trots allt. Det kom inte så mycket folk som vi hade hoppats på men tillräckligt så vi skulle få ihop pengar till hyran och sånt. Det märks att vi börjar bli äldre, folk som man alltid räknade med på festerna tackar nej för att vara med familjen eller jobba...Men vi hade röjj värre!

Hur som helst, kvällen bara flög fram och vi hann inte med hälften av vad vi skulle göra men folk verkade ha kul ändå.
Vid tolv åkte jag och Frida ner på Tranan. Jag kunde inte låta bli att kolla läget där *haha* Allt var sig precis likt..saknar hårdrockspuben mest. Finns inget sånt ställe här i Sundsvall..eller så har jag åtminstonde inte hitta det.

Senate of Prevail som lirade var super bra. Så himla nöjd att dom vela spela!
Kvällen var helt fantastiskt kul *wiiiiihooo* Pumpan dog, ett bord lika så. En stol kastades in i vägen plus några ölbrukar men utöver det flöt kvällen smidigt. Måste säga att Talibanerna var lätt bäst *haha* Bilderna får säga resten..

Några bilder från igår:


The Ghost Crew 2010!



För att se resten av bilderna besök min facebook sida eller klicka er in på PIXBOX..Dom kommer att laddas upp där i morgon. Så håll ut..närmare 150 bilder som måste sorteras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0