Önskelista 2010...

Det finns ingen åldersgräns för sånt..Önska sig kan man alltid göra!
Mamma vill alltid att jag och bror skriver en lista. Från och med i år så bestämdes det att vi bara skulle önska oss värdefulla, dyra, användbara saker, med andra ord "vuxna saker" *haha*...inte massa små saker som det varit tidigare.
Så till listan:

1) En egen häst
2) Systemkamera
3) Bärbardator
4) Bättre bilen än KIAN
5) Målardukar
6) Pengar till resa och konserter
...och mycket mer.

En egen häst har nog stått med på min lista sen Migge dog, kanske inte så realistiskt, men nu står det mest med som en kul grej.
Jag önskar att jag kunde får skriva med skor på den där listan också...det finns så många underbara, vackra, läckra skor *sucka* Trånar efter dom här bland annat. Iron Fist har så grymt snygga skor!
Till minne av..

Migge, finast av dom alla 1986-2001

Ny tag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0